”Kunderna har tröttnat på att, genom de gamla operatörernas enorma kommunikationsbudgetar, bli lovade guld och gröna skogar i form av kundupplevelse men att senare behöva upptäcka att diskrepansen mellan den påsålda bilden och verkligheten är alldeles för stor.”
Snart släpper SKI sin årliga branschundersökning för telekom. Vår VD och grundare Martina Klingvall har en förhoppning om en hockeyklubbseffekt för kundnöjdhet för hela branschen. 🏒
Vi förstår, det är tjatigt med en uppstickare som erbjuder lite bättre villkor än de gamla företagsoperatörerna. Men alla tjänster här i världen är inte för alla, så vi samlade våra tre bästa argument för att behålla din nuvarande operatör och alltså inte byta till oss. Håll tillgodo!
Det kan låta lite konstigt, men det finns faktiskt ett nollmål för Telness kundtjänst. Vi älskar såklart att prata med våra kunder, och vi kommer alltid att finnas där om de vill ha hjälp.
Joakim är VD och en av grundarna på Trimero Accounting. Trimero är en ung, lättrörlig redovisningsbyrå som anpassar sina tjänster efter kundernas behov.