Telness nollmål: Kundtjänst
Det kan låta lite konstigt, men det finns faktiskt ett nollmål för Telness kundtjänst. Vi älskar såklart att prata med våra kunder, och vi kommer alltid att finnas där om du vill ha hjälp.
Men – vi strävar efter att du aldrig ska behöva vara beroende av vår support. Kan vi få dig som kund att känna att du själv har makten och kunskapen så kommer vi dessutom spara mycket värdefull tid. För oss båda!
Hur arbetar vi mot vårat nollmål?
Låt oss börja från början. När vi startade Telness var bland det första vi gjorde att rita upp drygt 200 kundresor, med alla potentiella scenarier en kund kan tänkas gå igenom. Detta har vi också implementerat i vår produktutveckling! Om nya frågor dyker upp så designar vi helt enkelt den bästa tänkbara kundresan för att förebygga problem, frågor och kundtjänstärenden.
Varför tror vi på nollmålet?
Det må låta som en otrolig klyscha, men för företagare betyder tid faktiskt pengar. Ärligt talat, vi tror inte att företagare egentligen vill ha så mycket med oss – eller någon annan operatör för den delen – att göra!
För att möjliggöra detta strävar vi efter att effektivisera, förebygga och automatisera maximalt! Tyvärr finns det många med dåliga erfarenheter av bristande support i vår bransch, varför det är extra viktigt att vi sticker ut och bryr oss om våra kunder (och har blixtsnabba svarstider!).
Vad skulle det innebär för oss att ha noll ärenden till kundtjänst?
Att vi fungerar precis som vi ska! Vi älskar givetvis att prata med våra kunder, och vi kommer alltid finnas där för dialog och stöd. Men istället för att våra kunder ska vara beroende av vår support så är vårt sikte inställt på att kunna ha fler värdedrivande dialoger, som ger både oss och kunden möjlighet att utvecklas.
Mer från bloggen
3 jättebra anledningar att behålla din nuvarande operatör
Vi förstår, det är tjatigt med en uppstickare som erbjuder lite bättre villkor än de gamla företagsoperatörerna. Men alla tjänster här i världen är inte för alla, så vi samlade våra tre bästa argument för att behålla din nuvarande operatör och alltså inte byta till oss. Håll tillgodo!
Fortsatt fokus på kundupplevelse bör ge hockeyklubba
Kunderna har tröttnat på att, genom de gamla operatörernas enorma kommunikationsbudgetar, bli lovade guld och gröna skogar i form av...
Kundporträtt: Digital redovisning, analog kärlek – Möt Trimero
Joakim är VD och en av grundarna på Trimero Accounting. Trimero är en ung, lättrörlig redovisningsbyrå som anpassar sina tjänster efter kundernas behov.