Digital redovisning, analog kärlek – Möt Trimero
Joakim är VD och en av grundarna på Trimero Accounting. Trimero är en ung, lättrörlig redovisningsbyrå som anpassar sina tjänster efter kundernas behov. Vi har fått äran att intervjua Joakim och höra mer om hans verksamhet och hur han hjälper kunder runt om i Sverige.
Hej Joakim! Så kul att vi fått intervjua dig. Vill du berätta mer om Trimero och din roll på bolaget?
Trimero är ett gäng energirika redovisningsekonomer som tror på kombinationen av digital redovisning och analog kärlek. Vi är en ung, lättrörlig redovisningsbyrå som anpassar våra tjänster efter kundernas behov. Oavsett om det handlar om att ta hand om hela eller delar av ekonomin, rådgivning och affärsstrategier, eller att täcka upp med konsulthjälp vid tillfälliga eller återkommande arbetstoppar.
På jobbet hjälper jag kunder att utveckla sina affärer genom att vara ett bollplank och stötta våra kunder i deras utmaningar. Det kan vara alltifrån frågor relaterade till ekonomi men även mycket inom företagande och ledarskap. Jag arbetar även mycket med att coacha och utveckla våra fantastiska medarbetare.
Läs mer om Trimero på deras hemsida.
Intressant! Hur kom det sig att ni valde Telness som er mobiloperatör till Trimero?
Främsta anledningen är att vi var trötta på de stora och tröga operatörerna. Vi ville ha en långsiktig partner på vår tillväxtresa där vi framförallt sökte en flexibel operatör där vi enkelt kan administrera befintliga abonnemang och lägga upp nyanställda kollegor.
Den stora skillnaden var framförallt den suveräna kundtjänsten som alltid är snabb och lösningsorienterad, samt den smidiga kundportalen där vi enkelt kan administrera våra företagsabonnemang och vår växel. Det är en väldigt enkel onboarding-process med företagstelefonin, både för abonnemang och växeln. Smidigt att komma igång och vi kan administrera det mesta på egen hand via portalen.
Vi förstår att tid kan vara en bristvara i dagens samhälle. Vad är ditt bäste tips för att effektivisera arbetsdagen?
Bästa tipset för en riktigt effektiv arbetsdag är att ta kontroll över dina uppgifter genom att sortera dom mellan vad som är bråttom och vad som är viktigt. Jag brukar sedan skriva ner topp tre viktigaste saker för dagen på en lapp, så lämnar jag inte kontoret förrän de är färdiga.
Stort tack till Joakim och Trimero för en härlig intervju och att vi fick höra mer om vad ni gör! Vi älskar att ha er som kunder!
Hälsningar från Saga och Telness-teamet <3
Mer från bloggen
Telness nollmål: Kundtjänst
Det kan låta lite konstigt, men det finns faktiskt ett nollmål för Telness kundtjänst. Vi älskar såklart att prata med våra kunder, och vi kommer alltid att finnas där om de vill ha hjälp.
Fortsatt fokus på kundupplevelse bör ge hockeyklubba
Kunderna har tröttnat på att, genom de gamla operatörernas enorma kommunikationsbudgetar, bli lovade guld och gröna skogar i form av...