Varmt välkommen EFFSO till Telness
Vi hälsar ett varmt välkommen till EFFSO som Telness-kund! Nu har vi pratat med företagets chef för verksamhetsutveckling & administration, Kristina Tengroth för att få veta mer om varför de valde att byta till Telness och deras erfarenhet hittills. Vi älskar att få höra från våra kunder och kunna dela med oss av vad skillnaden kan vara med Telness som företagsoperatör.
Om EFFSO
Vi på EFFSO brinner för inköp! Genom att hjälpa företag och organisationer att utveckla sin inköpsverksamhet och nå konkreta resultat har vi blivit Nordens ledande inköpskonsultföretag. Vi erbjuder tjänster inom rekrytering och interim, utbildning, managementkonsulting och inköp-som-tjänst. Vi har även digitala verktyg för inköp som t.ex. Spendency. Vi är ett konsultföretag med en entreprenöriell anda och en mjuk och snäll företagskultur: Vi väljer att tro på det goda hos människor och vet att glädje i arbetet bidrar till exceptionella resultat.
Hur kommer det sig att ni valde att byta till Telness?
Telness erbjöd sig att göra en översyn av våra telefonabonnemang som låg hos en traditionell operatör sedan 10 år tillbaka. När förfrågan kom hade vi egentligen inte funderat över att byta leverantör, men eftersom vi gillar nytänk gav vi Telness en fullmakt. Resultatet av genomlysningen var en ögonöppnare som visade på att vi betalade för saker som vi inte använde samtidigt som våra avtalsvillkor varierade från person till person. Det var kort sagt en röra och att flytta vårt avtal till en operatör med full transparens kändes självklart.
Vad är er upplevelse av Telness hittills?
Telness har från första stund varit oerhört serviceinriktade och hanterat hela processen på ett proffsigt sätt där vi som kund känt oss väl omhändertagna. I motsats till bemötandet hos andra aktörer upplever vi att man blir sedd som kund och det är enkelt att få hjälp och svar när det behövs.
Hur har Telness hjälpt er i vardagen?
Framför allt har vi nu full kontroll över våra abonnemang och vi kan själva lägga till och ta bort användare. Vi kan dessutom reglera datamängd utifrån förbrukning och användarna kan själva utöka den om så krävs.
Till sist, Telness fantastiska support, i kombination med en användarvänlig hemsida, gör att användarna själva kan lösa eventuella problem – vilket är det mest effektiva, inte minst när något händer utanför kontorstid.
Stort tack till Kristina och EFFSO för intervjun!
Vi är otroligt stolta över att kunna hjälpa er hitta rätt lösning och ser fram emot att kunna fortsätta höja förväntningarna på vad en mobiloperatör kan vara. Ni är välkomna in i vår support när som helst.
Mer från bloggen
Med företagskulturen når man kunderna
Telness vill vara en positiv mygga på telekommarknaden. Genom stor transparens vill vi öka förtroendet för leverantörerna, skriver vår vd Martina Klingvall i en krönika på Telekom idag.
Vi antar utmaningen! #BreakitImpactChallenge
Vi såg det som en självklarhet att anmäla oss till utmaningen att bli mer klimatsmarta. Något vi aktivt jobbar mot varje dag är att bygga världens bästa bolag.
Hur skapar man världens bästa bolag?
Som nystartat bolag med ett blankt papper framför dig finns möjligheten att på riktigt bygga världens bästa bolag för dina kunder samt för dina medarbetare.