Vad har vi gjort för dig som kund under våren 2020?
Telness blir hela tiden bättre tack vare er kunder och det engagemang och feedback som kommer in från både kunder och anställda hos oss!
Det har varit en spännande vår med många både mindre och större förbättringar i våra molnbaserade telefonitjänster och erbjudande. Se en lista på utvalda saker som implementerats under våren och gör er telefoni bättre.
Detta har vi gjort under våren 2020:
Håll i hatten. Det är en ganska lång lista!
Nytt! Lanserat möjligheten att pausa växeln.
Lanserat möjligheten att pausa abonnemang.
Uppdaterat våra bekräftelsebrev för både företagsabonnemang och växeltjänst för att göra vårt onboardingflöde ännu tydligare och enklare att komma igång.
Lanserat möjlighet att köpa till paket för samtal till utlandet för er som ringer mycket internationellt.
Betatestning av statistik i växeln pågår på grund av intresse från en del kunder. Mer information kommer efter testningen, ni är välkomna att höra av er om ni är intresserade att få mer löpande information om detta.
Lanserat ett samarbete med Per Månad för att förmånligt kunna hyra en telefon till företaget.
Förlängt och förtydligat våra öppettider i support. Vi har nu öppet även till 23 både under vardagar och helger (tidigare till 21 på helgerna).
Gjort ett större antal mindre lösningar kring användarupplevelsen hos Telness:
Möjlighet att byta dataplan för MBB och M2M direkt i portalen.
Möjlighet att byta dataplan för företagsabonnemang som inte är aktiverade ännu eller som är pausade.
Massvis av stora och små tweaks lite överallt för att förbättra kundupplevelsen.
Skapat videomaterial med tips och trix på hur ni kan komma igång och även nyttja Telness molnbaserade telefonväxel på bästa sätt till ert företag.
Bibehållit under 1 minut svarstid i support under våren trots ett stort antal ökade kunder hos oss, det är viktigt för oss att behålla kvaliteten.
Introducerat vår nya webb och med uppdaterad branding och enklare navigering.
Fortsatt leverera på våra värderingar om att inte ha några dolda villkor, bindningstider eller krångliga avtal. Dvs. fortsatt göra livet enklare för dig som kund.
Vi ser fram emot en händelserik höst tillsammans. Förutom ovan har vi även skalat upp hos oss internt för att kunna göra ännu större skillnad för er kunder inom kort! Håll utkik. 😉
Sist men inte minst, har du någon annan input, önskemål eller feedback som du tycker vi borde veta om eller där vi skulle kunna skapa värde till dig eller ditt företag?
Hör av dig till oss på feedback@telness.se!
Hälsningar från Telness-teamet. ❤️
Mer från bloggen
Telness utökar sitt samarbete med Elgiganten och finns numera i samtliga butiker i Sverige
Nu utökar Telness och Elgiganten / The Phone House ett samarbete som inleddes i våras, där företagskunder nu kan köpa Telness tjänster både på Elgigantens hemsida, samt via samtliga av Elgiganten varuhus i Sverige.
Kundporträtt: Försäkringar för en digital värld – Möt mySafety
Vi har intervjuat Karl Hemming på mySafety Försäkringar om hur en vanlig arbetsdag kan se ut för honom, varför de valde att byta mobiloperatör till Telness och vad hans bästa tips är för en riktigt effektiv arbetsdag.
7 saker du kanske inte visste fanns i Telness växel
"Vår växel är levande och fylls hela tiden på med nya coola funktioner baserat på kundfeedbacken vi får in."