Pausa ditt Telness-abonnemang direkt i portalen.
Vi är stolta över vår process för att hantera feedback på Telness då vi finns till för att underlätta och möta våra kunders behov. När vi får in feedback från er kunder läggs dessa alltid upp i en intern roadmap hos oss som ständigt följs upp och kompletteras med ytterligare feedback som kommer in på samma eller nya funktioner.
Just pausa funktionen har varit på tapeten under ett tag, men i och med vårens extraordinära omständigheter så ökade förståeligt behovet från många av våra kunder att vara ytterligare flexibla med tjänster relaterat till ett rörligt antal anställda i företaget.
Vi är därmed extra glada över att redan nu kunna lansera denna funktion till våra kunder, och hjälpa dem att bättre kunna driva sina företag på ett lönsamt sätt. Vi förstår att företagets behov hela tiden förändras sätt till telefonin och därför är vi stolta över att du nu själv kan manövrera detta på ett enkelt och smidigt sätt.
Pausa ditt företagsabonnemang på dagen och ha det pausat i upp till 6 månader.
Efter 6 månader kommer vi behöva veta om du vill ha abonnemanget aktivt inom en snar framtid eller om vi kan släppa numret.
Du betalar inget mer för månaden när abonnemanget är pausat.
Kan aktiveras igen när som helst inom 1 arbetsdag.
Ditt nummer sparas tills du kommer tillbaka igen.
Din feedback och önskemål är värdefull för oss och vi välkomnar den med öppna armar för att vi kan fortsätta att bygga världens bästa bolag.