Telness blogg är utnämnd till en av årets bästa operatörsbloggar 2020!
Mobilabonnemang.se har granskat de svenska operatörernas bloggar och utnämnt Telness till en av årets operatörsbloggar 2020. Resultatet är baserat på de sajter som skapat mest lärorika blogginlägg under årets gång.
Vi på Telness är både stolta och tacksamma över den prestigefyllda utmärkelsen och att vi lyckats skapa innehåll som faktiskt skapar värde för dig som läsare.
Nominering lyder:
"Telness företagsblogg levererar nyttig information i form av kundporträtt, smarta guider för både kunder och företag, kända växeloperatörer och inlägg som allmänt handlar om hur de jobbar för att öka förtroendet för telekombranschen i Sverige.
När man läser inläggen på Telness blogg slås man av att de är välskrivna och har den där lilla extra glimten i ögat som ger läsaren ett stort leende på läpparna. Kombinationen nyttig och relevant information i ett roligare format lockar till vidare läsning vilket görs möjligt genom att bloggen uppdateras kontinuerligt.
Telness blogg håller sig till en enkel och funktionell design som tydligt förhåller sig genom temat och färgskalan, förutom de rent estetiska aspekterna är sidan lätt att navigera sig runt på och lättöverskådlig för den som önskar få en bra överblick. Det varierande men också intressanta och uppdaterade innehållet tillsammans med sidans design är dynamiken som ger Telness företagsblogg en plats på listan över Sveriges bästa telekomsidor 2020."
Tack mobilabonnemang.se för den fina nomineringen och för att vi fått bli en av 2020’s bästa operatörsbloggar.
Har du önskemål på hur vi kan fortsätta skapa material som hjälper dig som läsare att få en förståelse för telekom-djungeln? Känn dig varmt välkommen att kontakta oss feedback@telness.se
Med <3 från Telness-teamet.
Mer från bloggen
Ny abonnemangsvy i portalen med fler möjligheter
För att göra det smidigare för dig att hitta och administrera dina abonnemang, har vi nu tagit fram fler möjligheter i portalen med en ny abonnemangsvy. Skapa, sortera, sök och ladda ned din information.
3 anledningar att inte skaffa en mobil växel.
I denna artikel gör vi det enkelt för dig. Vi delar med oss av 3 anledningar att inte skaffa en mobil växel. Håller du med anledningarna vet du att en företagsväxel inte är något för dig.
Varför satsar företag på self-service?
Genom lyckad self-service blir kunderna nöjda, vilket är det absolut viktigaste. Men det öppnar också upp många nya möjligheter på olika plan inom företaget. Tiden som ett företag sparar in på att många kunder vänder sig till self-service går att lägga på andra faktorer i företaget. Till exempel på att förbättra andra funktioner hos företaget som kommer att gynna både personalen och kunderna. I denna artikel dyker vi in i hur Telness arbetar med Self-service.