För att aktivera din nya växel behöver du ställa in den i digitala portalen. Häng med så berättar vi hur du steg för steg går tillväga.
Skulle du behöva hjälp har du vår chatt-symbol nere i högra hörnet. Där svarar vi i snitt under 1 minut.
Du hittar den fliken längst upp på sidan till höger .
Då kommer alla växelns funktioner synas till höger och du kan börja välja de funktioner du vill ha i din växel.
Men du bestämmer helt själv vilka funktioner du vill ha i ditt flöde och kan därmed designa växeln efter ditt företags behov.
För att växeln ska kunna koppla inkommande samtal behöver det finnas minst en användare som mottagare.
Därefter är du redo att ta emot inkommande samtal via ditt växelnummer. 🎉🎉
Som företag är det viktigt att inte låta dina kunder bemötas av en oprofessionell tystnad eller ett kryptiskt meddelande. Vi har sammanställt våra bästa tips för ett riktigt bra svarsmeddelande i växeln.
"Vår växel är levande och fylls hela tiden på med nya coola funktioner baserat på kundfeedbacken vi får in."
Du förtjänar att vara ledig när du är ledig. Därför tipsar vi om att ställa in tillfälliga öppettider eller stängda tider i din växel redan nu. Sitt lugnt i båten när ni vet att ni inte missar några viktiga samtal från kunder.