Välkommen till Telness Jessica Bungerfeldt
Om du har varit i kontakt med Telness support under de senaste månaderna har du troligtvis redan fått träffa vår nya Customer Success Manager, Jessica Bungerfeldt.
Jessica kom till Telness i slutet av januari det här året med mycket erfarenhet inom service och telekom. Som Customer Success Manager tar hon hand om Telness support – vilket innebär att ta ärenden som kommer in via telefon, mail och vår chatt, men även all bakomliggande admin som behövs göras.
– Jag har jobbat med service inom telekom under lång tid innan jag kom till Telness och därför har jag mycket kunskap om branschen i sig. Min referensram när det kommer till problem som behöver lösas och att hitta snabba lösningar är därför stor och det underlättar för våra kunder, säger Jessica.
–Det absolut bästa med Telness är närheten till alla kollegor, alla blixtsnabba beslut och mentaliteten att allt går att lösa, menar Jessica.
När det gäller att vara den som har mest direktkontakt med Telness kunder varje dag ser Jessica det som något givande.
– Jag älskar helt enkelt våra kunder. Det finns ingenting bättre än att göra dem nöjda, prova bara själv att gå in på vår Trustpilot-sida så märker du hur glad man blir! Jag vill verkligen att våra kunder ska ta med sig en WOW-upplevelse, där de alltid känner sig sedda och tagna på allvar. Det viktigaste är att alltid vara saklig och svara på vad kunden faktiskt efterfrågar, samtidigt som man är personlig och skapar en härlig stämning tillsammans med kunden. Det ska vara lika roligt att prata med oss som jag tycker det är att prata med dem, säger Jessica.
För Jessica handlar jobbet inte bara om att svara på frågor med snabba svar, utan också att skapa en relation med kunden.
– För mig är det viktigt att ge kunderna så mycket information som möjligt så de lättare kan hantera företagets telefoni själva och spara värdefull tid. Det är också så jag anser att vi kan bygga upp tillit och transparens.
Sen älskar jag att skratta med våra kunder så våra konversationer är ofta riktigt roliga att läsa! Den absolut bästa feedback jag fått var från en kund som var så glad över att ha fått sina SIM-kort och bli kunder hos oss att han ramade in välkomstbrevet som jag skickade ut, och skickade en bild på det i chatten till mig! Det var riktigt kul, avslutar Jessica.
Vi vill att du ska kunna spara tid genom att enkelt hantera företagets telefoni själv, men skulle du mot förmodan behöva vår hjälp har vi ett fantastiskt team i supporten med under 1 minut i svarstid och en stjärna till Customer Success Manager.
Varmt välkommen Jessica!
Mer från bloggen
Varmt välkommen EFFSO till Telness
Vi har pratat med företagets chef för verksamhetsutveckling & administration, Kristina Tengroth för att få veta mer om varför de valde att byta till Telness och deras erfarenhet hittills.
Hur skapar man världens bästa bolag?
Som nystartat bolag med ett blankt papper framför dig finns möjligheten att på riktigt bygga världens bästa bolag för dina kunder samt för dina medarbetare.
Telness på topp 100 Stockholm Startups 2019
SeedTable undersökte startups i Stockholm utifrån olika kriterier för att hitta de 100 mest unika att hålla utkik på år 2019.