Vad betyder en ”digital mobiloperatör”mobiloperatör” för dig som kund?
Vad menar vi egentligen när vi säger att vi är en digital mobiloperatör? Och vad betyder det i värde för dig som kund? Vår CTO berättar om varför och hur vi byggt Telness för att spara tid och huvudvärk för företagare!
Kortfattat innebär att vara “en digital mobiloperatör” att vi har automatiserat det som tar onödig tid vid telefoni-administration och att vi byggt bort krångel vid till exempel byten eller ändringar! På tiden tycker vi.
Några konkreta exempel på
varför detta är värdefullt för dig:
Du kan lägga till, ändra eller ta bort företagsabonnemang med ett klick utan att behöva kontakta kundservice eller besöka en butik.
Om du ska flytta ett nummer (portera) väljer du bara datum och ägare av numret idag, sedan görs resten automatiskt.
Du får en översikt över hela företagets telefoni och kostnader, så att ni kan säkerställa att ni har vad ni behöver och att ni bara betalar för tjänster som ni använder.
Automatiska processer innebär att sannolikheten för fel minskar avsevärt, du vill ju bara att det ska funka?
Telness har sjukt snabba support-tider för att vi har kortare köer!
Vi sparar i snitt 90% av företagares administrationstid och 30% onödiga kostnader tack vare automatiserade processer och digitala verktyg.