Uppdateringar i Telness Växel
Under sommaren har vi gjort en del uppdateringar i växeln baserat på era önskemål och feedback. Vi kommer inom kort presentera dessa men tänkte informera om den nyhet ni kan ta del av nu direkt.
Nu ser ni både uppringarens nummer
och att det är växeln som ringer
Ett önskemål från merparten av våra växel-kunder har varit att ni vill kunna se både att det är växeln som ringer, samt även vem uppringaren/kunden är, för att kunna lätt återkoppla dit efter samtalet.
Från och med nu kommer det därmed stå uppringarens nummer +001 (07XXXXXXXX001) i er display när det ringer i växeln.
Hoppas att ni är nöjda med uppdateringen och att den kommer underlätta för er vardag framåt!
Några tips till er:
Gå ut med information till er organisation om ändringen så att de vet hur det ser ut när det ringer på er växel!
Säkerställ att alla som är uppkopplade i växeln även har inställningen ”samtal väntar” aktiverat, då säkerställer ni att samtal inte hamnar i privata röstbrevlådor.
Se fler tips kring växeln i vår supportartikel
“Hur fungerar det om jag har flera olika växelnummer?”
Då kommer det stå _001, _002, _003, med olika siffror på slutet för respektive växel-nummer. För att se vilket som är vilket kan du logga in på telness.se!
Uppdaterad design och fler funktioner
håller på att släppas!
Vi har även uppdaterat designen för växeln i inloggat läge, där fler funktioner baserat på era önskemål kommer att släppas. Kommande veckor sker det därmed en hel del ändringar i växel, ber om överseende med att det kan se lite olika ut från dag till dag.
Ni får information igen när det är värt för er att gå in och titta på vårt uppdaterade koncept och ytterligare funktioner som kommer!
Ha en fortsatt fin vecka! Vi finns i support-chatten om ni undrar över någonting
Mer från bloggen
Martina Klingvall om konsten att våga (miss)lyckas i tidningen Conversations
Vad är det som krävs för att driva ett framgångsrikt bolag med ett team av olika personligheter och kompetenser? Enligt oss på Telness handlar det mycket om en öppen företagskultur där misslyckandet står i vägen för kreativitet och nytänkande.
Martina Klingvall i Engagemangspodden
Vill du veta mer om hur vi på Telness jobbar för att höja förväntningarna man kan ha på sin mobiloperatör? Nu kan du höra mer om det i det nya avsnittet av Engagemangspodden med vår vd och grundare, Martina Klingvall.
DI Digital intervjuar Martina Klingvall i Almedalen
Vi pratar ofta om att bygga världens bästa bolag. Det kan kanske låta ganska kaxigt men vi tror att det är framgångsreceptet för att lyckas ändra förväntningarna man har på en mobiloperatör. Därför har vi kunnat anpassa både vår tjänst och företagskultur från början.