Telness i strategiskt partnerskap med Eniro: revolutionerar telekommarknaden
Vi på Telness är stolta över att äntligen få berätta om vårt samarbete med Eniro, en partner som delar vår vision att förenkla och förbättra vardagen för företagare och entreprenörer över hela landet. Detta partnerskap är en viktig del av vår långsiktiga strategi att nå ut till fler företagare och entreprenörer genom att samarbeta med relevanta och ledande aktörer.
Eniros nya plattform Robin - en helhetslösning
Eniro har nyligen lanserat Robin, en plattform som hjälper företagare och entreprenörer att växa genom skräddarsydda digitala lösningar. Genom samarbetet med Eniro får nu Robins kunder tillgång till vår innovativa mobila växel, våra flexibla företagsabonnemang och fastnummer samt världsklassiga kundupplevelse.
Telness och Eniro - en viktig del i vår strategi för att nå fler företagare
Vi har under åren etablerat flera strategiska partnerskap med innovativa företag och organisationer som delar vår vision, såsom Företagarna, YEoS och Sådenäs. Vi är därför mycket glada att nu kunna presentera vårt samarbete med Eniro, ett företag som, precis som vi, strävar efter att göra vardagen enklare för företagare och entreprenörer över hela landet.
Vår strategi för att driva företagsframgång i hela Sverige
Genom att kombinera Telness telekomtjänster med Eniros digitala expertis, är vi övertygade om att vi kan fortsätta att driva innovation och göra livet enklare för företagare landet runt.
Fler nyheter från Telness
Telness & Refurbly: Hållbar företagstelefoni
Telness, uppstickaren inom mobiltelefoni och digitala växeltjänster för företag med en överlägsen kundnöjdhet, har nu utökat sitt erbjudande genom ett spännande samarbete med Refurbly. Tillsammans erbjuder de företag en komplett lösning som kombinerar enastående kommunikationstjänster med miljömedveten hårdvara – ett hållbart mobilägande som gagnar både plånbok och planet.
Telefonikostnader billigare än kaffefilter – är det verkligen möjligt?
I affärsvärlden kan rätt tekniska lösningar verkligen underlätta. Martin från Solution Group kan intyga detta, efter att ha upplevt hur bytet till Telness förändrade hans företags telefonikostnader. Solution Group, en fullservice digitalbyrå, brottades tidigare med kostnader för sin telefoni som inte var i nivå med behovet. Det var svårt att hitta någonting som anpassade sig till verksamhetens behov och storlek.
Ett smärtfritt byte av mobiloperatör, är det möjligt?
Vincent Salzedo, CRO på Telness, utforskar den långvariga tveksamheten kring att byta mobiloperatör och de föråldrade metoder som hindrar smidiga övergångar. Dyk ner i telekomvärldens utmaningar och upptäck varför det är dags att bryta med det förflutna och omfamna en mer kundcentrerad approach.