Igår gästade Telness tidningen Telekom Idag med en krönika. Här uppmanar Martina Klingvall sina branschkollegor att utmana gamla vanor och bristande kundupplevelser för att sätta nya standarder och nya förväntningar.
Vi försöker med Telness göra skillnad i branschen. En del av arbetet kan vi göra genom att erbjuda företagare ett alternativ där kunderna stannar för att de VILL, och inte för att vi låser in dem i bindningstider. Men vi tror att alla i telekombranschen behöver arbeta tillsammans för att bli av med välförtjänta fördomar och sätta nya förväntningar på kundupplevelsen!
Ha en fin dag, och trevlig läsning! 🙂
Det svenska småföretagandet och startups är någonting som ligger Telness varmt om hjärtat. Här är Martinas tre tips på att starta och driva eget företag.
Att vara den som driver utvecklingen inom sin bransch, lova 100 procent leveranssäkerhet och ta ansvar för helheten är något alla siktar mot. Men att våga vara den som gör det är något helt annat.
Vi har varit och besökt Eneo Solutions, en av våra kära kunder! Alltid lika roligt att träffa kunder personligen och få ett ansikte på dem vi har en dialog med.