Techföretaget 84codes väljer Telness
Det är otroligt kul att få välkomna företaget 84codes som kund hos oss! Vi är så glada att de väljer Telness för att hjälpa dem förenkla sin kommunikation och telefoni. Då vi älskar att höra från våra kunder har vi därför pratat med Lovisa Johansson, Marketing Manager hos 84codes för att få veta mer om deras erfarenhet av Telness hittills.
Om 84codes
84codes AB är ett företag som tillhandahåller hosting av fyra stycken open source programvaror, primärt för meddelandeköer. Vi värdesätter frihet väldigt högt, både i tid och rum. Eftersom vi har support dygnet runt, till hela världen, och eftersom många av oss arbetar remote så är det extremt viktig för oss att ha god täckning.
Hur kommer det sig att ni valde att byta till Telness?
Eftersom många av oss arbetar ’remote’, ibland från caféer och ibland från en stuga i fjällen, så behövde vi ett abonnemang som låg på Telias nät. Telness var billigare än Telia för företag och det föll sig därför som ett naturligt val.
Vad är er upplevelse av Telness hittills?
Vi är jättenöjda med priser, täckning och support! Stora delar av vårt företag sågs i Funäsdalen innan jul. Innan den resan beställde vi enkelt ett tvillingkort till en av våra telefoner som har 100gb data, sedan surfade vi utan problem under hela vistelsen.
Tack till 84codes och Lovisa för dessa härliga svar!
Mer från bloggen
Telness på topp 100 Stockholm Startups 2019
SeedTable undersökte startups i Stockholm utifrån olika kriterier för att hitta de 100 mest unika att hålla utkik på år 2019.
Vi hälsar Froda varmt välkommen till Telness
Som en digital startup i en ofta stel bransch kände Froda att det var viktigt att hitta en operatör som bryr sig och en lösning som passade deras behov av flexibilitet.
Telness på Telekomgalan 2019
Den 20 februari befann sig Telness VD Martina Klingvall på Telekomgalan på Grand Hotell i Stockholm. Det är även otroligt kul att Martina fick vara en av talarna på galan och berätta inför alla våra branschkollegor om vår resa med Telness och hur och varför vi vill förbättra branschen, kundupplevelsen och vilka förväntningar man har på en mobiloperatör.