Kundintervju: Pappersfritt, flexibelt och automatiserat – PE Accounting väljer Telness
Hej Sofie! 👋 Berätta gärna lite om PE Accounting och vad ni jobbar med.
Vi hjälper tjänsteföretag att frigöra tid, spara pengar, öka kontrollen och flexibiliteten genom att digitalisera och automatisera ekonomiprocesser.
Hur kommer det sig att ni valde Telness som operatör?
Varför vi valde att gå över till Telness var för att det känns som ett modernt bolag i framkant som digitaliserat telekom-branschen och därmed blir det mindre administrativa timmar för oss att lägga på företagetstelefoni.
Vad är det viktigaste för er när det kommer till företagets telefoni?
Att det fungerar. Att våra kunder kan nå oss, att våra anställda kan utföra sina jobb samt att det är enkelt att administrera abonnemangen. Då vi ofta har många nyanställda är det viktigt att kunna beställa nya abonnemang med kort varsel utan problem.
Vad har er upplevelse varit av Telness hittills?
Som utlovat så fungerar det mycket bra, okomplicerat och smidigt.
Vad anser ni har varit skillnaden med Telness jämfört med er tidigare telefonilösning?
Enkelheten att administrera och att oavsett vem på er support vi pratar med så får vi alltid bra och snabb hjälp.
Vi är riktigt glada över att ha just PE Accounting som kunder då även de är ett bolag som hjälper svenska företagare med enklare digitala lösningar, men inom ett annat område. Tack Sofie för en härlig intervju!
Med ❤️ från Telnessteamet