Fem månader med Telness växel
Vi lanserade Telness Växel efter sommaren 2018 helt baserat på våra kunders efterfrågan och feedback. Det som saknades på marknaden var en enkel och användarvänlig växel med de viktigaste basfunktionerna och till ett riktigt schysst pris. Vi lyssnade och lanserade snabbt och har fortsatt utvecklingen av funktionalitet under de senaste månaderna.
Under den perioden har vi bland annat uppdaterat med följande:
Öppettider på växeln – välj själv när du vill bli nådd på ditt växelnummer.
Välkomstmeddelanden för öppet, stängt eller när ingen kan svara. Spela in själv eller välj ett förinspelat alternativ.
Välj om det ska ringa på alla växelanvändare samtidigt, i en viss ordning eller olika grupper i en viss ordning.
Valmöjlighet för vart samtalen ska ta vägen vid öppet och stängt t.ex. till specifika personer, grupper, vidarekoppla till en svarsservice, skicka till en gemensam gruppröstbrevlåda med mera.
Gemensam gruppröstbrevlåda per fastnummer. Välj vilka som ska få sms-notis när ett meddelande är lämnat.
Välj om växelnumret eller det inringande numret ska visas hos växelanvändaren.
Självklart kan allt administreras och konfigureras av kunden själv på Telness portal!
Har ni behov av fler funktioner eller annan feedback? Chatta med oss på telness.se – vi svarar i snitt inom en minut.
Mer från bloggen
Telness nominerad till Telekompriser 2019
Det nya året börjar starkt då vi stolt meddelar att Telness har fått två nomineringar inför Telekomgalan 2019!
Hallandsposten skriver om Martinas resa med Telness
I dagens upplaga av Hallandsposten berättar vår VD Martina Klingvall om den framgång Telness har haft under det senaste året och vilka otroliga utvecklingar som har skett.
5 vanligaste myterna som kan påverka ditt val av operatör
Inom telekomindustrin finns en historik av att lova för mycket eller marknadsföra innehåll med dolda villkor eller erbjudanden där man inte berättar hela sanningen.