Har du blivit utsatt för bedrägeriförsök?
Vi värnar om din säkerhet och vill informera dig om hur vi arbetar för att skydda dig mot bedrägerier.
Vi ringer aldrig i försäljningssyfte om du inte själv har bett om det.
Vi ber dig aldrig att signera något med mobilt BankID över telefon.
Mobilt BankID används endast för att du själv ska kunna logga in i vår portal som administratör eller för att signera en ny beställning som du själv har gjort på vår hemsida/portal.
De tillfällen då vi kan kontakta dig per telefon är:
För att säkerställa att dina tjänster fungerar som de ska.
För att erbjuda hjälp om du behöver support.
För att informera dig om avtal som snart löper ut.
Om du blir uppringd av någon som påstår sig representera oss och ber dig signera med BankID eller lämna känslig information – lägg genast på och kontakta oss direkt.
Viktigt! Om du har blivit utsatt för ett bedrägeri behöver du göra en polisanmälan omgående.
Din säkerhet är vår prioritet! Har du frågor eller misstänker bedrägeri, hör av dig till vår support. Chatta med oss direkt via vår hemsida eller mejla support@telness.se